Servis

Autorizovaná servisní střediska

Zboží u kterého je na území ČR zajišťován autorizovaný servis, je zákazníkovi doporučeno reklamovat přímo v těchto servisech. Smyslem přímé reklamace zákazníka je urychlení celého reklamačního procesu. Toto doporučení se týká následujícího zboží:

Acer
Acer Czech Republic s.r.o. http://www.acer.cz
Servisní centrum CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Tel.: 531 027 777, e-mail: service_brno@acer-euro.com
Co je potřeba k reklamaci: telefonické zalogování zakázky přímo s operátorem servisního střediska + nákupní doklad

Pozáruční servis ACER
Vážení zákazníci, pozáruční servis produktů ACER je naší firmou taktéž zajišťován. Opravy jsou prováděny výhradně v autorizovaném servisním středisku za použití originálních náhradních dílů. Cenu pozáruční opravy, včetně ceny náhradních dílů jsme Vám schopni sdělit do cca. 5 - 7 dnů od data přijetí zakázky u nás.

Adaptec
Od ledna 2009 Adaptec změnil svůj proces reklamací. Nově musí každý zákazník/koncový uživatel nejprve telefonicky či přes níže uvedený odkaz kontaktovat zákaznický servis Adaptecu (Adaptec technical support), zde ve spolupráci s technikem zjistí, zda je řadič skutečně vydný a lze ho poslat do reklamace. Pokud mu to technik v Adaptecu schválí, obdrží zákazník číslo reklamace (tzv. Adaptec technical support case number) a email, který potvrzuje možnost reklamace.

Tyto dvě informace jsou nezbytné pro vyžádání RMA čísla reklamace v naší společnosti, bez nich nelze nic do reklamace přijmout. K žádosti o RMA prosím také uvádějte popis závady zboží.

Kontakt na Apaptec Technical support je následující:
Tel: +44-12-76 85 45 44 nebo +49-89-43 66 55 44 (po - pá 9:00 - 13:00; 14:00 - 17:00)
Email: JE TŘEBA VYPLNIT TENTO WEBOVÝ FORMULÁŘ

AGM monitory
SIL Eastern Europe a.s. http://www.sil.cz
Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, Tel.: 596 253 677, 596 253 670
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

AOC monitory
Xpectrum s.r.o. http://www.xpectrum.cz
Lužná 591/4, 160 00 Praha 6, Tel.: 220 121 432, e-mail: info@xpectrum.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

APC
Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

APC
APC Servis http://www.apc.com/support/index.cfm
Tel.: 800 102 063

ASUS notebooky, PDA a monitory
ASUS Czech,
Tel.: 596 766 888, e-mail: reklamace@asus.com.tw
Co je potřeba k reklamaci: pro reklamaci prosím vyplňte tento formulář + nákupní doklad

BenQ
Asupport s.r.o. http://www.asupport.cz
Koněvova 65, 130 00 Praha 3, Tel.: 272 188 300, 261 216 829, e-mail: praha@asupport.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Canon
Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
U Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu

Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu

Canon kopírky
Copytechnik DM http://www.copytechnik.cz
28. října 228, 709 00 Ostrava, Tel.: 596 612 437 servis@copytechnik.cz

Canon foto
AWH Servis http://www.awh.cz
Vinohradská 100, 130 00 Praha 3, Tel.: 222 721 525
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon (malý formát) + kopie nákupního dokladu

Daewoo monitory
AGEN Computer s.r.o, http://www.agen.cz
U Trati 44 (křižovatka s ulicí V Korytech), 100 00 Praha 10, Tel.: 274 781 783, e-mail: servis@agen.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Doonio Mp3 přehrávače
Pokud se vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

1) Nejprve napište na e-mail: reklamace@doonio.cz
do předmětu zprávy napište REKLAMACE. Podrobně popište závadu a okolnosti, za jakých se projevuje.
2) Odpovíme Vám s radou, jak problémy odstranit, popřípadě Vás požádáme o doručení výrobku na adresu našeho servisního oddělení.
3) K reklamovanému zboží je nutné přibalit kopii dokladu o koupi a řádně vyplněný záruční list od prodejce. Zboží musí být v odpovídajícím obalu a musí obsahovat všechno příslušenství, se kterým bylo prodáno. Bez těchto náležitostí nebude reklamace uznána.
4) Reklamované zboží zašlete na adresu Empetria s.r.o., Šmídkova 5, Brno 616 00 nebo jej předejte na reklamaci u Vašeho prodejce.

D-LINK
SIL Eastern Europe a.s. http://www.sil.cz
Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, Tel.: 596 253 677, 596 253 670
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Emgeton
Bell Technology spol. s r.o. www.emgeton.com
VGP Park Horní Počernice - Hala D1, F.V. Veselého 2635/15, 193 00 Praha 20, e-mail: servis.centrum@bell-technology.cz

Epson
Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
U Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

EU3C
všechny produkty http://www.eu3c.com/
Štěrboholská 1434/102A, 102 19 Praha 10, Tel.: 274 773 960, e-mail: podpora@eu3c.com, Bezplatná infolinka 800 201 210
Co je potřeba k reklamaci: nákupní doklad

Evolve GSM
Autorizovaný záruční a pozáruční servis mobilních telefonů Evolve.
SECTRON s.r.o., Výstavní 10, 709 00, Ostrava, tel: +420 596 621 020, gsm: +420 606 751 414, gsm: +420 608 466 600, fax: +420 597 579 599
více info na http://www.sectron.cz/support/evolve_servis.html

Fujitsu-Siemens
Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Fujitsu-Siemens notebooky a PC
Záruční i pozáruční servis počítačů a notebooků Fujitsu-Siemens
CDC Data s.r.o.
Ohradní 59, 140 00, Praha 4, Tel.: +420 255 724 787, mobil: +420 775 113 187, e-mail: marie.pacanova@cdc.cz
Co je potřeba k reklamaci: záruční list/ dodací list/ faktura

Genius
Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
Servis probíhá výhradně v servisním středisku Pardubice (OSTATNÍ SERVISNÍ STŘEDISKA PC KOMPONENTY GENIUS K REKLAMACI NEPŘIJÍMAJÍ)
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka
Z logistických důvodů mohou být reproduktory Genius přijímány pouze v originálních obalech.

Hewlett-Packard s.r.o. (servisní středisko) http://www.hp.cz
Jeremenkova 88, 140 21 Praha 4, Tel.: 261 307 310
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka

HP
Český servis, a.s. (logistický partner HP) http://www.ceskyservis.cz" Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka

HP spotřebák
Hewlett-Packard s.r.o. http://www.hp.cz/spotrebak
Jeremenkova 88, 140 21 Praha 4, Tel.: 261 307 310
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu + RMA formulář

Hyundai Monitory
SIL Eastern Europe a.s. http://www.sil.cz
Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, Tel.: 596 253 677, 596 253 670
Co je potřeba k reklamaci: reklamace je řešena službou "On-Site servis"

Dělnická 786/38, 170 00 Praha 7 - Holešovice, Tel.: 220 199 178
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Koss sluchátka
Eurostar Ostrava, spol. s r.o. www.eurostar-ostrava.cz
Čestlice 271 , 251 70 Dobřejovice u Prahy , Tel.: 323 601 904, e-mail: koss.servis@eurostar-ostrava.cz
Reklamace sluchátek s doživotní zárukou: Aby doživotní záruka nabyla platnosti, nestačí pouze sluchátka zakoupit, ale je třeba je zaregistrovat. Společně se sluchátky dostanete záruční list, na jehož zadní straně naleznete kód, díky kterému lze uplatnit doživotní záruku s výhodnějšími podmínkami. S tímto kódem se zaregistrujte na www.dozivotnizaruka.cz. Záruční opravy u těchto sluchátek jsou řešeny v souladu s podmínkami, uveřejněnými na www.dozivotnizaruka.cz (záruku a opravy řeší přímo autorizovaný servis koss).

Reklamace sluchátek s dvouletou zárukou: Záruční opravy u těchto sluchátek jsou řešeny v souladu s reklamačními podmínkami firmy AGEN Computer (viz. reklamační řád). Mechanicky poškozené produkty budou opraveny dle platného ceníku autorizovaného servisu Koss (viz www.eurostar-ostrava.cz).



Lexmark
Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

LG GSM
servisuje: GSMobile Service
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu LG + kopie nákupního dokladu

LG Monitory
Xpectrum s.r.o. http://www.xpectrum.cz
Lužná 591/4, 160 00 Praha 6, Tel.: 220 121 432, e-mail: info@xpectrum.cz
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu LG + kopie nákupního dokladu

Logitech, Labtec
FIXIT, http://fixit-service.com
FIXIT – PPL Depo Ostrava, Františka a Anny Ryšových 1168/21, 709 99 Ostrava Svinov - Dubí, webový systém prihlašování RMA: http://rma.fixit-service.com, e-mail: logitech@fixit-service.com
Co je potřeba k reklamaci: Koncový zákazník může reklamovat zařízení přímo. Je zapotřebí se nejdříve zaregistrovat na stránkách http://rma.fixit-service.com jako koncový zákazník a přihlásit pomocí formuláře výrobek, který chce reklamovat. Následně po akceptaci servisem vytisknout a nalepit etiketu a doručit zásilku do terminálu PPL/UPS, který byl zvolen v průběhu registrace. Momentálně není možnost ověřovat zakázky jinak než na stránkách - jsou tam vždy aktuální informace. Více informací je zde.

MiO GPS
Instrukce k reklamačnímu procesu společnosti MITAc - výrobce GPS zařízení značky MIO

Žádosti o opravu probíhají na základě vystavení ERMA čísla na web adrese http://service.mio-tech.com

Na těchto stránkách je potřeba se nejprve zaregistrovat - položka "registrace" - následně bude zákazníkovi přidělen přístup pro vytvoření žádosti o opravu. (položka "žádost o opravu" - nejprve v oranžovém rámečku v horní části obrazovky, poté 2x potvrdit v levé části obrazovky - "žádost o opravu")

Po vyplnění formuláře se základními údaji o zákazníkovi (či společnosti) a o detailech reklamovaného zařízení, bude automaticky přiděleno ERMA říslo (např. ERMA200706205032 - datum vytvoření 20.6.2007 + pořadové číslo).

Takto označenou zásilku zašlete spolu s průvodním reklamačním dopisem na adresu: VSP DATA a.s., Servisní středisko MiO, ul. Berlínská - nákladová rampa OD Albert, 39005, Tábor

Motorola GSM
Mobil ASK, Antala Staška 1859/34, Praha 4 - Krč, CZ-140 00, Česká republika, Tel: +420 266 310 350-2, Fax: +420 266 310 350-2, Email: servis.praha@mobilask.cz.
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Motorola + kopie nákupního dokladu

MSI Notebooky
Servisní centrum MSI - PENTA CZ s.r.o.,

V případě poruchy Vašeho notebooku MSI vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na bezplatné lince 800 10 10 10, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00.
Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřízení telefonátu mějte připraveno sériové číslo reklamovaného výrobku a podrobný popis problému. Přepravu produktů do servisního střediska MSI zajišťuje bezplatně přepravní společnost PPL.

Před zasláním notebooku/PC do servisu se prosím ujistěte, že se nejedná o softwarový problém. Doporučujeme zálohovat data, veškeré softwarové vybavení a provést obnovu systému do původního továrního nastavení (prostřednictvím recovery CD).

Upozorňujeme, že data uložená na HD mohou být nenávratně ztracena.

Zasílané zařízení je nutno řádně zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Reklamované zařízení zabalte nejlépe do originální nebo jiné pevné krabice. Prostor mezi obalem a produktem vyplňte obalovým materiálem a ujistěte se, že se zařízení ani přiložené příslušenství se při manipulaci s krabicí nepohybuje.
Dále přiložte kopii nákupního dokladu a seznam příslušenství, které se zařízením posíláte. Balík pečlivě zalepte přes všechny spoje širokou lepící páskou a viditelně označte číslem servisního případu, které Vám přidělí operátor.

V žádném případě není přípustné posílat notebooky pouze v brašně. Přepravní služba neručí za nedostatečně zabalené zařízení.

Neovo Monitory
Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155,e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Nokia GSM
servisuje: CellNett
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Nokia + kopie nákupního dokladu


OKI
Daruma Systems, s.r.o. http://www.edaruma.cz
Barrandova 1920, Praha 4 - Modřany, Tel.: 241 776 779, 241 776 758, e-mail: info@eDaruma.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Olympus
Olympus C&S, Servis Foto http://www.olympus.cz
Evropská 176, 160 41 Praha 6, Tel.: 221 985 226
Co je potřeba k reklamaci: nákupní doklad + servisní karta fotoaparátu

Prestigio Notebooky, Monitory
Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Samsung Monitory, Tiskárny
Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Sony Ericsson GSM
servisuje: GSMobile Service
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu SE + kopie nákupního dokladu

Sony Vaio
Při zjištění jakékoli závady na produktu je potřeba pouze navštívit naše webové stránky http://www.vaio-link.com, zde zvolit ČR a poté položku „Kontakní informace“. Zde každý zákazník najde několik možností, jak komunikovat s naším Helpdeskem – možno např. telefonicky na +420 246 019 146, případně e-mailem.

Na telefonním čísle je operátor, který pomůže zjistit závadu na produktu, zajistí případnou registraci produktu a objedná kurýra v případě poruchy. Kurýr přijede na danou adresu zákazníka vyzvednout notebook. Pokud nebude zákazník v daný termín zastižen, zanechá kurýr na místě krabici pro notebook s instrukcemi a igelitovou obálku pro zabalení notebooku. Po zabalení notebooku do krabice podle přiložených instrukcí, zákazník zavolá DHL pro odvoz notebooku a předá jej v dohodnutý čas kurýrovi.

Oprava samotného přístroje spolu s cestou zpět k zákazníkovi se pohybuje od 5-10 pracovních dní v závislosti na složitosti opravy.

Sony foto, video
servisuje síť autorizovaných servisních středisek: http://www.sonyczech.cz/servis_centra.htm
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

TomTom navigace
Postupujte prosím podle instrukcí http://www.tomtom.com
Tel.: 239 000 491

TOshiba
více informací na http://ce.computers.toshiba-europe.com/

Umax
Umax Czech, a.s. http://www.umax.cz
Hloubětínská 11, 198 00 Praha 9 - Hloubětín, Tel.: 284 000 111
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

VBI notebooky (Verified by Intel)
Servis notebooků VBI pro Českou republiku zajišťuje společnost Kvazar-Micro s.r.o.
Komunardů 39, Praha 7, tel.: 220 874 622
Formulář potřebný k reklamaci a reklamační řád naleznete zde: www.vbi.cz







Copyright © PC Computer servis s.r.o. - 2017